Cinderella : )

Men hej igen!!

Veckan har bara rullat iväg.......Fattar inte vad jag gör när jag inte kan
skriva några rader här??  Tänkte visa några bilder från vår Cinderella tur.

Tyvärr så var baren Håkan ledig. Den vi såg från tv var Kapen och Per Nyberg som
är underhållningsvärd. VI hade kul men det var lite väl mycke gammfolk.
Sen var det flera hundra dragspelsmän med. Dom spela överallt. Vart man än gick
hörde man dragspel. Kenth stackarn höll på bli galen.



Kolla vilket as till båt!!



Här står vi på däck......Båten har precis lämnat Stockholm.

      

På väg till maten.                       Darlingen med en liten öl  : )



Jag slog till med en rejält goooo drink. Men den var fruktansvärt kall.

Nu ska jag ta och göra lite frukost......Mysa med famijen.

Julia har uppvisning på dansen i dag kl 16, det blir kul att se  : )

                  Ha en bra Lördag!!     Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken superläcker drink du har i handen.Hoppas att du kan visa några bilder från Julias dansuppvisning. Puss o kram mamma

2009-05-16 @ 18:32:18
Postat av: Anonym

Vilken liten öl Kenth fick i jämförelse med din DRINK!! hehehe...

Ska bli spännande att titta på tv på måndag;-) längtar



Kraaaam/Cattis E

2009-05-17 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0