Soppa!!

Ja hörrni...Tro ett eller ej. Men i går slog jag till med min UNDERBARA
xtravaganza soppa igen. Nu ska fläsket bort......F-n våren smyger väl
sig sakta på snart (fast man kan ju inte riktigt tro på det).

Gårdagen gick riktigt bra. Åt 2 soppor på jobbet. Sen drog jag i väg på
spinning i 1 timme. Jätte bra pass. Hade glömt att dom har ändrat tiderna på
passen from i går. Ett pass är 45 min sen byter dom instruktör och kör ytterligare
45 minuter. Jag kom mitt emellan passen, men smidig som jag är så smög jag
in och hängde med!
När jag kom hem tog jag min sista måltid. Det är 3 soppor/dag.

Åh vet ni nå mer då???  Vi ska till Turkiet i Augusti. Så nu måste jag bli smal eller
alla fall smalare!!  Det ska blir såååå himla kul. Längtar!!
                                    
                                            

Nu ska jag gå och kolla soffan en stund. Har en stund kvar på min rast. Jobbar till 19
i kväll vi har möte....     Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0