Kanin bäbisar

I dag har jag Julia och Farmor varit och kollat på nåt underbart vackert....
Stampes bäbisar jag ni nå tro att dom var söta. Tyckte alla 3 var lik Stampe.

Vet ju inte än hur många killar det är, vi vill ha en sån, dom är tydligen lättare
att handskas med.






Har ni sett nått så gulligt?? Känns så trist allt med Stampe en liten tröst
känns det som att få en gullig unge efter honom.
Dom var helt enormt söta!!!



Här är kanin ägarnas häst Urban. Visst är han oxså fin?

Efter kanin besöket for vi på gåbingo. Sen snabbt hem för skruttan skulle på
barndans på Etic (första gången i dag). Efter det är det kalas dag.

Nu ska jag fixa till mig lite....(om det nu går) Jag ska alla fall göra så gott jag kan.

                 Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh jag smälter! Vilka sötnosar.

Dottern har alltid velat ha kanin, men vi har hund och katt så det får räcka:)

2009-02-22 @ 15:41:44
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se
Postat av: Mamma

O vad söta kaninungarna är det blir svårt att välja

2009-02-22 @ 16:46:47
Postat av: Maja

Hej igen.

Jag minns inte var jag hittade din blogg. Har antagligen sett din länk på någon annans blogg.

/Ha det bra

2009-02-22 @ 20:02:34
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se
Postat av: Marielle

De går jätte bra de! :)

2009-02-22 @ 20:30:39
Postat av: jenny

vilka bra bilder det blev:) det går så bra att länka:) kanske jag kan göra så med din å(om jag får till de,är inte bästa kompis direkt med den här burken;)

2009-02-23 @ 07:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0