Nöjd trots allt

Jag känner mig riktigt nöjd i dag ändå trots min ökning på vikten. Har ju varit in på
Xtravaganza i dag och blivit rejält peppad! Hon är otrolig Elisabeth som jobbar där inne.
Jag vet ju att jag har dom här kilona att kämpa tillbaka men nu d-ar är jag på G!!
Ska in och träffa henne i gen om ca 2 veckor. För att kolla av läget. Det känns bra!

Gick en lite sväng på stan sen. Tyvärr fick "syrran" huvudvärk så jag for själv. Inte lika kul.
Jag kostade på mig en stegräknare till, min andra är inge bra alls. Fick tips av
Helena så jag hoppas den är bra. Ska inviga den i morron.

När jag kom hem gick jag till Ylva en sväng. Tack för ditt fina inlägg!

Svärmor och jag gick på prommis men den blev inte så lång som jag tänkt
för jag halkade på vägen och slog knä och benet. Men men sånt är livet. Svärmor frågade
om hon skulle bära mig hem. Ja tjena och lycka till med det!!  Men det gick bra vi knatade
vidare en sväng.

Nu ska jag göra kväll. Julia ska med på jobbet i morron. Kul. Sen ska vi till Pappa han fyller år!

                                                     


       Vi ses            Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter bra att du är peppad igen, kämpa på nu....hoppas stegräknaren gör dig ännu mer peppad för promenader=)

2008-10-31 @ 08:17:36
Postat av: Sara

Kul att du kommit igång med träningen igen och att du känner dig peppad! =) ha en trevlig helg, hörs snart! kram

2008-10-31 @ 10:17:15
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hej.

Vad skönt att du hittat motivationen igen. Kan inte annat än att hålla med Ylva. Se nu till att detta blir en lååång lyckosam omgång. Den sista. För egentligen, vad är väl 10 veckor av ett liv?? Det är ju helt klart värt det. Thrust me! En annan belöning är ju att verkligen ta hand om dig. Jag köpte badbomder, boduskrub, body lotion och bara tog hand om mig. Långa bad eller duschar. Har förresten aldrig vart så ren i hela mitt liv :) Sen tycker jag det är skönt att få gnälla av sig här på bloggen. Kolla in på min blogg, alla länkar. Jag vart väldigt hjälpt av alla där. Man är ju lixom i samma läge. Kör hårt nu!

2008-11-01 @ 19:44:46
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0