Urnan

Ja mina vänner i dag kl 14 sattes urnan av min älskade svärfar ner i jorden.
E och Svärmor var med. Jag kände att jag inte klarade av det. Dom sa att det var fint
och att det gått relativt bra.
                                              

Jag tycker nog ändå det känns skönt att ha en grav att gå till. Det har varit så konstigt fram tills nu.
Jamen vart har han varit och hur kan jag " träffa" han. Nu vet jag att det finns en grav.
Tycker fortfarnde att detta känns helt ofattbart.

                      Ursch va jobbigt....... Jag skriver mer sen    Kram

Kommentarer
Postat av: Hilde

vad ledsamt vännen inte viste jag att din svärfar hade gått bort... Beklagar, sånt är alltid jobbigt. Hälsa så gott till Kent också....



kram Hilde

2008-10-25 @ 11:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0