Ja då var det Lördag

Har inte varit vaken så länge....Ska snart gå och ta mig min första soppa...alltså frukosten. Jag tar den mitt på dan sen en till vid 16 tiden sen sista på kvällskvisten. Ska äta 3 om dan. Har ju som sagt spårat ur i sommar och hade svårt att komma i gång efter semestern. Sen nu i september dog min kära underbara svärfar hastigt så då blev det  ingen ordning alls. Har ju gått upp lite så nu känns det inte så kul att kämpa tillbaka det man redan gått ner en gång. Men jag har ju mig själv att skylla. Är glad att jag kommit i gång i gen. Sitter och väntar på att E ska komma hit, vet inte vad vi ska hitta på. Vi hörs nåt i kväll    // Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du är som redan skrivit två inlägg!

Vikt nedgången fixar du!! =) hörs sen..

2008-10-04 @ 11:21:50
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0