Ingen xtravaganza

Ja ni det blev inget i går. Dom ringde från Xtravaganza på torsdag kväll
och ändrade mitt möte med  dom. Elisabeth kunde inte, så jag har fått en
ny tid nu på torsdag kl 14. Så vi får vänta och se.......

I dag ska Pappsen komma hit en sväng och hälsa på. Kul!

Sen kommer syrran hit vi ska få upp dom där ordspråken vi beställt på nätet.
Hon vi beställde av frågade om vi kunde knäppa kort så hon kunde lägga ut det
på sin hemsida.....Klart vi gör. Hör av mig när det är klart.

Näää nu ska jag få upp lill skruttan från sängen hon och ligger och myser framför tv:n.
Min stora darling håller på med svärmors bil i dag.

Vi hörs.....Hör att Pappa kommer nu.

             

                         Ha en bra lördag allihopa    // Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en härlig helg nu och rå om familjen.

Kram Jessica

2008-10-25 @ 12:39:52
Postat av: Vickenickan

Hej...

Hoppas du vet vem jag är, det är din granne som tipsat mig om din blogg :)Kul att du börjat blogga. Läser att det går lite trögt för dig. Du måste ta dig i kragen och göra klart detta nu :)Se till å ta med dig grannen Y och ut och gå nu...kom igen nu och fixa sista biten. spark i arslet nu

2008-10-26 @ 21:21:30
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0