Allt går som på räls

Hej

Det går riktigt bra för mig. Jag sköter mina promenader och äter min soppa.
Har varit på spinning 2 ggr nu. Ska gå 2ggr/veckan och promenixa ofta!
Är så roligt att gå nu tack vare min härliga stegräknare. Den är verkligen peppande!
Har sällskap av svärmor så jag behöver inte gå själv i mörkret.

Nu har vi haft möten två kvällar i rad. Tur att lill skruttan ändå inte är hemma. Hon är
hos Momma och Letta på Alnö. Jag ska hämta henne i morron efter jobbet.
Har inte sett henne sen i söndags så det börjar kännas riktigt jobbigt. Tänk det är
ju det BÄSTA man har. Ska gosa med henne i morron. Längtar så hjärtat gör ont.
                                          
Här är en bild sen i somras. Vi var på Kina i stan och åt GOD mat!


Sara är så snäll och håller på att hjälpa mig att poppa till min blogg lite. Så vi får väl se vad
som händer. Hon har visat mig ett förslag och det var jätte fint!

Nu ska jag göra mig ordning för kvällen. Börjar jobba kl 6 i möra.   Sov sött allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0