Jag kämpar på

Gokväll!

Åh en lyckad dag till med soppa. Känns himla härligt att ha några kollegor
som äter lite andra varianter för viktminskning. Så jag är inte ensam längre
med min konstiga mat. Har varit på dubbla promenader i dag för att få steg på
min stegräknare. Den är verkligen peppande.
                             
Här är en bild på min kompis. Jätte bra grej!!

Nu ska jag ta och kolla kläder inför morrondagen. Börjar 6,30.
Det är tidigt det...... Men skönt att sluta tidigt, men då ska jag och
L in på Södra berget i morron 18-21 på matte för förskolan. 
En föreläsning som jag HOPPAS är bra!

              Sov gott.....  Kram   
                

Kommentarer
Postat av: Märta

Tack för påminnelsen ska nu leta reda på min "röda". Kram på dig!

2008-11-11 @ 12:54:23
Postat av: Malin

Hej Svejsan

Måste ju säga att du är super duktig som har starat upp med påsar igen jag blev riktigt inspererad så nu kör jag åxå. Måste bara fråga, vart köper du ketonstickorna?

Är ju jättebra å se om man är i fas...

Ha det gött å kämpa på för det ska jag göra

Kram från Malin

2008-11-12 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0