Trött så in i bomben

Tja!

Ett kort inlägg innan jag ska sussa på kudden.
          

Känner mig sååå himla trött och inte blir jag piggare när jag vet att
jag börjar kl 6 i morron bitti.

Jag ska in på xtravaganza i morron och träffa Elisabeth och kolla på
nån bra variant för mig......Funderar på soppa till frukost och lunch och
vanlig middag hemma och kanske en frukt på kvällen. Får väl se om jag
får nåt tips av henne.

Jag skriver i morron kväll.

Tusen tusen tack för alla kommentarer ni vet va GLAD jag blir.

                       Natti natti

Kommentarer
Postat av: Hilde

Hej..



Hoppas ni kan hitta på en annan variant för dig, du kanske bör äta lite vanlig mat också, skynda långsamt. Fast jag vet att det är skit kul att gå ner i vikt FORT... men oftast straffar det sig igen med en viktökning lika snabbt.

Kram Hilde

2008-11-18 @ 08:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0