Tack alla goa människor

Ja ni pizzan jag åt i går har satt sina spår. Har väldigt ont magen i dag.
Känner min som han på bilden här. Illamående.
                                     
Men det är väl ingen ursäkt men jag åt inte upp en hel pizza alla fall.
Skönt att börja med min vän soppan i dag.

Jag blir så himla glad när ni kommenterar min blogg. Är roligare att
skriva när jag får lite feedback. Tack alla!!

I dag är det ju farsdag. Julia gav Pappa en tröja som tyvärr var för stor.
Jag har lyckats tappa bort kvittot så jag hoppas det ordnar sig ändå.
Ska ta och åka till pappa snart. Känns konstigt att Kenth inte har nån pappa
i dag eller inte bara i dag utan ALLA dagar. Han skulle gå till kyrkogården själv sen
och tända ett ljus. Snyft snyft....
                                              

Jag ska ta och stoppa lill skruttan i durschen nu.

Vi hörs snart i gen.                        Stor kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker nästan det är hemskt med farsdag och morsdag så jobbiga dagar för alla som inte har någon =(

hoppas ni har haft en bra helg iaf.. kram

2008-11-09 @ 14:40:37
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0