Partylite

Jag blev så brydd i morse när jag skulle på jobbet vid 08,30 för då
kom Kenth hem.....Jätte dålig och ont i huvet. Han skulle ju aldrig ha orkat ha
lill skruttan hemma, så jag for ner med henne till skolan. Han hämtade tidigare i stället.

Jag fixa och dona på jobbat för att kunna gå i från när läkaren skulle ringa.
Men tror ni han ringde.....näää interå. Han skulle ringa mellan 16-16,30. Var sååå
himla irriterad när jag for hem.

Blev överraskad när jag kom hem för då var gull Mamma och Letta här och hälsa på.
Jag Mamma och Berit for på ett mysigt partylite hon syrran. Där köpte jag teljus
och ett ur tjusigt glas med gele i.


Det var 2 pack för 259 kr. Var nåt erbjudande i November månad. Visst är dom vacker?
Mamma och jag delade och tog var sitt.
Tror jag ska ha ett party i Januari...Då kommer du väl?

När vi kom hem från partyt säger stora älskligen - Jo du läkaren ringde hit vid 16 tiden.
Jag hade ju lämnat numret till jobbet. Ja ja hur som helst. Så kunde det förekomma att
barn fick sån huvudvärk. Hände det i gen skulle vi åka direkt in. Dom skulle då göra
en riktig utredning.

Åh du Cattis fikat finns framme när som helst.....De ä ba å kom!!!

Nu ska jag ta och betala lite räkningar...Mindre kul

            Kram på er

Kommentarer
Postat av: cattisedlund

Attans att du oxå ska ha partylite (heter det så) i januari! Har redan lovat bort mig till Helena då! Men jag kommer och fikar snart! Mums :-)

2008-11-28 @ 10:26:25
Postat av: Marielle

Jag börja sälja för partlite i januari :) Om du ville ha party så att säga!

2008-12-01 @ 23:01:22
URL: http://maariellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0