Nu ÄTER jag!

Nu har jag kört i gång på halvfart. Det känns JÄTTE bra. Jag sa det på jobbet första dagen
-Gud va skönt att äta och INTE ha dåligt samvete. Det han man haft alldeles för länge och det
mår man ju inte bra av. Sitter här i svettigtatränings kläder har precis kommit hem
från ett underbart spinning pass. Ni som inte testat det borde göra det.  Kanon kul!!!

Lill gumman är i Söråker hos Morfar och Ulla på övernattning. Vet inte vad vi
ska hitta på. Ringde just och kollade maten på bio supen (mercat cross).
Det var bra mat för mig (kyckling spett)
Vi har mat biljetter som går ut i slutet av dec. Så vi måste passa på när vi är själva.
Få se vad som händer och fötter. Darligen har inte kommit hem än.
Jag ska ta mig en behövlig dursch nu.

Tänk lill gumman for för ca 4 timmar sen och jag saknar henne redan.



Oj va stort det blev. Här fyllde vår prinsessa 6 år.

                                            Ha en super trevlig kväll allihopa.....  Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0