Min snygga blogg

Tack snälla Sara!

Hörrni visst blev min nya blogg fin....Eller vad tycker ni?
Skönt att komma ur den rosa bubblan som jag hade förrut.
Kul att ha en som ingen annan har.

Julia kom in för en stund sen och såg min nya blogg
- Åh snygg blogg mamma.....    Snacka om att hon är med i data världen.

Har precis kommit hem från spinning. Underbar träning!


Har ju som sagt tv kväll på onsdagar. Kl 20 är det Bonde sen
kl 21 Grey´s Anatomy.  Efter det är det Insaider som ibland
är intressant. Så nu ska jag ta en behövlig dursch
sen mysa med soppa framför tv:n.

Jätte kul att det går så himla bra med soppan nu. Jag ska ju in på
Måndag i gen. Spännande!

                       Vi hörs nåt     Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Hilde

Vilken fin sida du har fått, blir "avis" skulle också ha en sån.... Du är jätte duktig vännen...

Tack för en härlig spinning runda, vi syns väl på fredag, klart vi klarar 45 min...

Nä nu ska man fixa sig lite sedan börjar min Tv kväll.



Kram på dig Gumman

Hilde

2008-11-05 @ 18:48:59
Postat av: Eva

Fin den blev din sida. Duktig du är soppfest och promisar, kör på bara. Jag är på gång känner jag. Far imorgon kommer hem på söndag, jag hör av mig då.Saknar DIG/ER.

Puss o kram

Syrran

2008-11-07 @ 22:31:57
Postat av: Eva

Duktig du är med soppfest och oromisar, kör på. Jag är åxå på gång snart igen. Far imorgon och kommer hem på söndag hör av mig då. Saknar DIG/ER.

Puss o kram

Syrran

2008-11-07 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0