Lördag utan godis

Ja det blev restaurang i går kväll. Det var jätte mysigt. Jag tog bort stripsen
och bad att få mer sallad i stället. Jag drack vatten till maten och Kenth tog
1 cola. När vi skulle betala sa tjejen med ett leende -Jag vet inte om ni har råd
med det här på en fredag kväll, det blev 28 kr. Då fick vi oss ett gott skratt.


Vaknade sent i dag. Tomt utan skruttan. Men skönt att sova ut ordentligt.
Kenth for och hjälpte en kompis. Jag låg kvar tills huvet kändes bättre.
Efter det tog jag en riktigt lååång prommis. Härligt ute!!
När jag kom hem stog Pappa och Julia på gården och väntade.
Åh vilken kram jag fick. Underbara barn. Jag kan inte säga annat.

Nu har vi ätit middag. Mums va gott vi åt. Fläskfile och wokat, vanlig sallad
blomkål och lite keso.  Cattis kom och hälsade på en stund. Kul att surra lite.

I kväll blir det dansbansdkampen för hela slanten. Svärmor skulle komma och
kolla med oss.


Nu ska Julia och jag kolla i barnens hus katalogen. Hon har kryssat i vad
hon önskar i julklapp.
                                  
Ha en trevlig kväll.       Kram från mig

Kommentarer
Postat av: cattisedlund

Vad mysigt ni verkar ha haft det! VILL oxå ut och äta..mmm / Kramis

2008-11-23 @ 11:36:47
Postat av: Anonym

jag läser ju din också varje dag :), hoppas ni haft en mysig helg! pratat nått med syster? verkade vara lite hängig idag! kram

2008-11-23 @ 19:36:43
URL: http://jennylindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0