I bland är man hungrig

Ja allt gå så bra och tjo och hej.......Visst tills i går för då sket det sig.
Eller det var ett val jag gjorde redan på jobbet. Jag sa till Sara att i dag så äter jag.
Så enkelt var det bara. Vet inte riktigt varför????  Men nu är det lördag och
nya tag.....Nu är det min härligt gulliga soppa som gäller igen. Lite synd att
det blev så här eftersom jag ska in på Xtravaganza på måndag.....

Åh i går såg vi på Idol....Vet ni jag hoppas verkligen att Kevin vinner. Han är
otrolig och har sån utsrålning. 
                                  

Ja det var 2 dar sen jag pratade med "syrran" känns lite konstigt men så blir det i bland.
Nu åker hon på hundutställning i helgen. Lycka till!

Ska ta och ringa Jenny i dag. Vi ska få hyra in vår stampe (vår gulliga kanin) där under vintern.
Nu börjar vattnet frysa på natten och man ger honom inte så mycket kärlek som man gör
på sommarn. Då går man med dåligt samvete hela tiden. Det är bättre han får vara bland
andra kaniner under dom kalla månaderna som är på väg. 
                              
             Här är en bild på Stampe när han var JÄTTE liten. Nu är han betydligt större.

Nu ska jag ta och sortera lite halsdukar mössor och vantar i byrån i hallen.
Den är över full.    

Skriver kanske några rader sen. Men hörrni skriv och tala om vad ni tycker om min nya blogg!

                                                          Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är en jättesnygg blogg och fina pojkar är det med å=) å fortsätt att kämpa på, man kanske måste få slarva ibland för att kunna orka med, men fortsätt att kämpa på du för detta kommer du att fixa....

2008-11-08 @ 12:59:20
Postat av: Sara

Tror att det är bra om du bestämmer en dag som du får unna dig jag =) men ser du TEXTEN längst upp som det står Anna-lena och som är över Julia! =/ det måste vi fixa!! kram =)

2008-11-08 @ 16:52:31
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0