Dax för halvfart

Go kväll.....

Oj va klockan är mycket men jag skriver några rader.
Jag var ju som sagt in i går på Xtravaganza och vi kom fram till
att halvfart är nåt för mig nu. Så i morron ska jag handla och
skriva matsedel annars styper jag på detta. Jobbigt att måsta
planera maten men jag får ju skylla mig själv som inte fixar helfarten.

Så här kan en dag se ut för mig:

Frukost: Soppa
Innan lunch: 1 frukt eller några nötter
Lunch: Xtravaganza tallrik. Är varma och kalla grönsaker och protein
Mellanmål: 1 frukt nötter eller 1 bar eller 1 soppa
Middag: Xtravaganza tallrik
Kväll: Soppa. Kan ta en bar nångång i bland.

Ja det må jag säga att det är skillnad när man har försökt att gå på helfart.
Detta känns bra nu. Känns skönt att kunna äta och inte ha dåligt samvete.

Nu ska jag sova vi har haft möte på jobbet i kväll, sen for jag och hälsa på
Marianne det var mysigt att sitta och surra lite.

                Natti Natti

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej!hoppas det går bra med halv fart, förstår att det är jobbigt! kämpa på! kram

2008-11-19 @ 19:15:04
URL: http://jennylindstrom.blgg.se
Postat av: cattisedlund

Hej go gumman!

Du har då verkligen hamnat i en ond cirkel! Men ta det lugnt, och nu verkar det ju som att det kanske kommer att gå bättre när du får tugga lite ;-)

Jag tycker i alla fall att du alltid är så snygg och fräsch jag, men det vet du ju redan! Försök få detta till en bra rutin, annars blir det bara en jobbig kamp varje dag..(lätt för mig att säga va?) KRAMIS

2008-11-21 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0