Åh va jag är glad!

Gokväll!

Åh va jag känner mig nöjd och duktig. Jag har testat en keton sticka i morse. Det var skönt
att SE att man är i ketonfasen. Det är ju den bästa förbränningsfasen. Jag har tänkt testa
flera dar men det har inte blivit av. Känner mig så himla pigg och glad igen. Inte för att jag tror
att jag är nån suris. Jag och svärmor har precis kommit hem från en kvällsprommis. Det var riktigt skönt
ute.

I dag kl 16 var vi på gudstjänst på Berglunda. Där tändes det ljus och alla namnen på alla som gått
bort under året lästes upp. Det var väldigt fint. Det jobbigaste var att det var solo sång med Amayzing grace.
Den låten hade vi på begravningen. Kändes väldigt tungt att höra den.

"Syrran" följde med hit sen på en fika. Vi satt och surra lite kolla lite oriflame och hade allmänt trevligt.

Svar på kommentarer:
Helena: Jag tycker JÄTTE mycket om min stegräknare. Den kan varmt rekommenderas!

Sara: Japp vännen nu är jag så där laddad och peppad som förrut.

Vicky: Kul att du läser och skriver till mig. Jag ska oxså ha små belöningar. Det känns alltid bra.

Nu ska jag se lite tv. Sätta lite färg på mina naglar. Vi hörs Kramar från mig 

                                           

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hej ! Men guud vad duktig du är. Hejja dig !! Själv går det bara åt skogen med min bantning, som alltid S !!!! Fick din bloggadress från min kära kollega Hilde =) Kram från Maria

2008-11-04 @ 17:50:50
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0