Mys kväll

Nu är det härlig onsdag med mysig tv kväll. Först Bonde söker fru efter det
Grey´s anatomy. Har lovat mig själv att jag ska sova sen. Är så himla trött varje morron.
Är uppe alldeles för länge nu förtiden. Börjar 6 i morron. Vi har lucia i morron efter middag.
                             

På fredag har vår tandlösa gumma lucia på Böle det längtar jag till att få se och höra.
I år har hon fått en sån fin tomte klänning så hon vill vara tomtegumma då.

Här kommer en bild på vår tandlösing.

Härlig bild va?

Bild på tomten kommer till hlegen, måste knäppa när det är ljusare ute.

                             Vi hörs igen!  Stor Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDER BAR

2013-02-25 @ 16:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0