Tomtar, lyktor och spel

Åh va vi har grejjat på idag. Först av allt tog jag och gumman med
oss madrassen och gick bort till farfar och tände ljus. Där såg Julia
en grav som hade en tomte. -Men det måste ju farfar ha!
Så hem igen, sen tog vi sparken och ställde ett dansande tomtepar där.
Det var farmor och farfar som dansa sa hon. Jätte gulligt. Man får ju tårar
i ögonen.

När vi kom hem spelade vi spel. Det är ju kul att få spela mot båda Mamma
och Pappa. Julia vann!!

Titta här va fint det blev i mina partylite lyktor i hallen.




Visst är tomtarna underbara? Dom är från Gårdsbutiken i Lilla Bandsjön.

Här kommer en bild på vår tomte som vi har i skorsten på taket.


Han ser väldigt stor ut på nära håll!

Nu ska jag klä mig och ta en prommis till Anna.E vi ska ha tjejträff där i kväll!!

                      Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0