Tok förkyld

Ja det är väl bevis på att man har mycket att göra nu mot jul eftersom man inte skriver nåt här.

Här har det bakats och städas en hel del. Har varit hängig och snorig ett tag. Fick även som ett
brev på posten ont i halsen igår......Men det känns faktiskt lite bättre i dag. Har en hemsk hosta oxså.

I går kväll hade vi en trevlig och rolig jul fest med jobbet.


Här är jag och min käre kollega Anne-Charlotte.....Vi är på gång i kväll ska allting hända.....(Tomas Ledin)
Vi åt mat från Papegoja i Söråker det var väl helt ok. Sen var det 2 jätte roliga lekar....Synd bara att inte
alla tar det på lek...

I dag har Julia haft en kompis här hela dan...har inte ens märkt av dom. Kenth och Ingemar har
varit och handlat lite till vår renovering i köket. Jag har slagit in lite jul klappar.

Gjorde sen knäck i micron.....tyckte nog dom blev lite för lös...får se om jag orkar göra om dom.
Fick i hop en plåt med ris bräck oxså.
Julia gjorde pepparkakshus med sin 2 "Pappor". Hon kallar ju Ingemar för extra pappa!


Åh va hon tyckte att det var kul!



Här är det färdiga resultatet!

I kväll skulle vi ha gått på bergeforsparken. Jag "syrran"  och våra mammor.
Jag är tvär förkyld "syrran" ont magen och svärmor feber. Så det blev en hemma kväll med
dansband på tv i stället. Jag hade hoppats på att Scotts skulle vinna. Var nästan helt säker på det.....

Näää nu ska jag gå till alla i soffhörna och vara lite trevlig.

                        Kram allihop

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja lite på gång ser du ut på fotot, hon var nog duktig bartendern,eller?? Japp snart ska det gås ut och då då......

Puss saknar dig och er dubbelsäng.

Kram Syrran

2008-12-20 @ 23:10:38
Postat av: Anonym

Hoppas du kryar på dig.

Ha en riktig god jul nu,och kram på dig.

Din skolkamrat Jessica

2008-12-24 @ 00:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0