Pepparkakor

Det blev en sväng till Birsta i dag med G-I. Vi strosa runt lite, fick några
julklappar köpt. Men gudarnars himmel jag mötte Ylva där. Ja jag var inte
helt säker på att det verkligen var hon. Herre gud människan var
ju halverad! Åh vad jag blir peppad av att träffa henne. SKA köra
helfart efter alla lediga dagar.....Längtar nästan dit...men bara nästan.

När jag kom hem klädde vi vår julgran. Åh va mysigt det är med gran.
Känner att jag vill ha lite mer lampor i granen annars är den jätte fin.


Sen var det middags dags. Efter det bakade hela familjen pepparkakor.


Synd att jag är täppt i näsan.....missade pepparkakasdoften...Typiskt.

Sen slutde kvällen med mys i soffan till dansbandskampen. Vårt favoritband
gick som tur var till final!

Nu är det dax att krypa ner i sänghalmen.

                             Kram från mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga julgardiner! hihi..har likadana!

Pöss/ Cattis

2008-12-14 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0