Julskyltning

På f.m i dag bakade gumman och jag Rocky Road....ett underbart gott recept
från Leilas jul program ifjol. Receptet finns på www.recept.nu efter det gjorde
vi en saffranskaka....mumma!

Kl 14,30 kom Regina med sin familj. Vi travade bort på julskyltningen tillsammans.
Ja tänk vi frös lika mycket i år som i fjol. Tjejerna åkte bandvagn sen häst och vagn
och slutligen fiskdamm så dom var nöjda. Vi frös så hemskt så vi gick hem till oss
och åt korv med bröd (till middag).  Kl 17 gick dom ut på gården hemma och kolla på fyrverkerierna hemifrån.
Vi surra och hade jätte trevligt. Dom är så trevlig allihopa i familjen.



Nu har lill vännen lagt sig med en massa flätor 8 stycken var det. Hon vill ha såna där flät våger i
håret i morron. Har även en tand som bara hänger i en lite tråd. Den måste ju bara lossna i morron.


Nu ska jag gå och vara lite social med min älskling han sitter i soffan alldeles ensam.

Ja visst ja en sista bild på min ny inköpta lykta.


Visst är den helt otroligt vacker?

        Vi hörs igen alla goa vänner    Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0