Jag skäms

Men fyyy jag har inte skrivit på jätte länge. Flåt. Nu har jag fått "skäll" av flera stycken.
Vet inte vad det beror på. Har ingen vettig förklaring.
Ja i fredags då gjorde vi advents mysigt hemma. Gumman var alldeles lyrisk.
Det bara glittra och glimma i hennes ögon.

På lördag var vi på den årliga jul festen på Folkets Hus i Söråker. Den var som vanligt jätte mysig.

Julia trivdes som fisken i vattnet. Träffade många "gamla" kompisar.
När vi kom hem gick hon till en kompis och lekte. Jag fick då göra klart
lite plock sen kvällen innan.

På söndag morron när vi vakna mådde jag inge bra alls. Kenth har varit hängig hela veckan, men på
söndan var jag sängliggande. Hade nattlinne hela dag. Tur att Julia kunde gå till
grannen och leka. Sen till underbara Farmor och baka pepparkakor.


Men konstigt nog så mådde jag bra på Måndag morron vilket jag absolut inte trodde jag skulle.
Efter jobbet var det hel dags shopping på Birsta jag och "syrran". Tänk hur vi kan strosa runt och glömma
tid och rum. Vi är precis likadan. På sluten blev det mest fnitter.....Blev nog lite trött..... Kom ut från sista affären
som var Ica maxi kl 21,45. Amazing!

I kväll har vi haft möte på jobbet. När jag kom hem kom härliga Cattis.N och hälsa på.
Lill vännen  min när ska du komma hit och fika då?? Längtar och väntar tills du kommer. Har gott fika bröd vettu.

Nu sitter svärmor framför tv:n ska göra henne sällskap.

Ska skärpa mig med bloggandet...Jag lovar
               Puss på er

Kommentarer
Postat av: Cattis Nordin

ÅÅÅÅÅ vad lycklig jag blir när du skriver så där min puss gurka!!!!! vi träffs alldeles för sällan, eller hur? KRAAAAAAAAAm på dig

2008-12-02 @ 22:27:01
Postat av: Cattis Nordin

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va lycklig jag blir när du skriver så där min lilla puss gurka!!!! Vi träffs alldeles för sällan,eller hur??? KRAAAAAAAAAM på dej

2008-12-02 @ 22:31:51
Postat av: cattisedlund

Kommer så fort du inte jobbar sent eller shoppar! :-)

2008-12-03 @ 14:27:15
Postat av: Eva

Yes, men nu får du komma igång med tangentbordet, inte bara sitta och se på bönder och operationer.

Nä opp och blogga. Pusselipuss lillsystramin

2008-12-04 @ 11:16:34
URL: http://lowensteinsblogg.se
Postat av: Anonym

2008-12-04 @ 11:18:37
URL: http://lowensteins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0