Gårdsbutiken!

I dag efter jobbet for jag Julia och Svärmor till Gårdsbutiken i Lilla Bandsjön.
Herre min gud va mycket fint hon har. Det har hon i och för sig alltid.
Köpte små fina dekorationer till mina lyktor i hallen. Bild kommer senare....

Fick hem en lapp i dag om att det går lus på skolan.....Vi kollade gumman på
kvällen allihopa. Både jag Kenth, Svärmor och kusin Ingemar. Trodde vi skulle
bli galen till slut......Ju mer man tittar ju galnare blir man ju....Ska ta en lus tjeckning
i morron igen. 

Ja hörrni angående min mat så är det just nu vilo läge. Men efter ledigheten i mellan dagarna
då kör jag i gång på helfart igen. Helt crayzy men nåt dramatiskt måste göras.
Så är det bara!!

I kväll fick Kenth och Ingemar upp vår kära tomte på taket....Den kommer det oxså bild på.
Han är helt underbar......Ni ska se ögonen på barnen som går förbi!!! Åh tänk vår lilla älsklings
reaktion i morron! Spännande!

Nu är det dax att sova så sött.     Stor Kram 

Kommentarer
Postat av: Helna

KOlla även efter husdjur om två veckor, för de är då man brukar upptäcka de små rackarna ifall man blivit angripen(smile)

2008-12-11 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0