09 01 01

Ja det kändes lite ovant att skriva det datumet!
Men det är nog bara att vänja sig att ett nytt år smyger sig på!
Ja då kommer mitt smala nya liv....Vet ni jag kör på xtravaganza
på helfart igen from 7/1. Har lite sällskap av C ett tag från början....KUL!

Ja i går kväll hade vi verkligen en kanon kväll tillsammans med Cattis, Janne
och Amanda. Vi spelade ett jätte roligt spel som my love fick av mig  i jul klapp 07.
Det heter Med andra ord. Ja det kan verkligen rekommenderas....O boy va vi skratta!
                                                  

Sen spelade vi Wii spelet det blev nog mest tennis och lite bowling. Vi for ju och
köpte ett spel i förrgår och det ångrar jag inte! För gud va kul det är.

Vi åt kalas god mat med förrätt varmrätt och efterrätt sen även nåt som kallas tilltugg...

Vi hade även lite smällare att dundra i väg kl 00,00. Barnen var hur glada som helst hela kvällen.


 2 glada brudar!


Super god middag!


Oj men Cattis.....Nu är det dax att ställa bort glasen tror jag!


Dax för lite smällare!



Gumman och jag!

Tusen tack för en super super trevlig nyårs afton Cattis Janne och Amanda!!

Det känns skönt att komma i gång med lite indragning.....För fu bubblan va man
äter onödigt mycket under jul och nyår. Äre bara jag som känner så?

Idag ska vi och Farmor till gull Mamma och Letta på middag!!!

Vi hörs nåt mer. God fortsättning på er allihopa.   Stor nyårs kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Cattis E

Hej!

Lycka till mä soppa ätning! Själv har jag börjat lite smått med GI kan man säga, fyyy vad jag har haft abstinens! Men en promenad och situps får en på andra tankar! Kram

2009-01-02 @ 11:41:30
Postat av: Sara

Kul med bilder!! =)))))))

2009-01-02 @ 15:16:42
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej o Gott Nytt År! Vad härlig jul - nyår du verkar ha haft och det känns skönt - inspirerande att du tänker på ett smalare liv efter detta. Jag hoppas att jag kan glädja dig med min support. 2009 blir ett BRA år. Kram M

2009-01-02 @ 19:22:58
Postat av: Cattis

2009-01-04 @ 19:52:23
Postat av: Cattis

Hej snygging! Tack själv för allting. Ja,vad säger man om korten du lagt ut.... Rätt hyfsad ändå.På onsdag kör vi, har handlat dryckjom idag så nu är det ingen återvändo!!! Kram Cattis

2009-01-04 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0