Mår bättre i dag

Jamen nu börjar jag äntligen må lite bättre.
Har till och med sovit HELA natten utan näs spray.

Ska jobba i morron, det känns skönt att komma tillbaka till verkligheten i gen.

I eftermiddag ska Julia på tandkalas på folktandvården......Hon längtar!

I dag ska jag göra kycklinwok till middag.....Ja vart tog soppan vägen?
Ja ärligt talat så vet jag inte????  Har tid på xtravaganza på fredag.....Man kanske
ska masa sig dit då. Men jag kommer ju att skämmas en hel del......

Nu ska jag sätta händerna i tvättstugan en stund.
                          
                  
                                  

                                                         Vi hörs sen   Kram

Kommentarer
Postat av: Anne-Charlotte

Hur gick det i dag på xtravaganza? Hoppas att det gick bra! Ha en bra helg.

2008-10-24 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0