Berg och dal bana

Ja jag vet inte om ni kommer att få åka berg och dal bana med mig. Detta med soppa är
SÅÅÅÅ himla jobbigt i bland. Vissa perioder går det jätte bra och i bland är det sååå tungt.

Tack M och syster E för era ord.

Jag vill verkligen inte gå på halv fart men man kanske måste fundera för i går åt jag en
halv sallad med K och I.      F-n f-n f-n f-n.

Allt går så bra på dan jag jobbar och det går så bra kommer jag hem ensam och är
hungrig är det farligt.

Träffade K  och I på affären hämtade ut alla ljus från partylite. Så jag hade
det jag gjorde på kvällen. Hade sålt för närmare 7000 kr så det fanns lite att packa.

Nu ska jag göra en kraft ansträngning hemma. Vi hörs senare.

Trevlig lördag alla läsare!      Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0