VILL HA VÅR!!

Jaha då har den här helgen gått....Nu låter jag som en gamal käring : )

I fredags var vi hos Cattis, Janne och Amanda och hade mysigt. Vi såg på
Let´s Dance. Jag tyckte att det var nog första gången som det inte spelade
nån roll vem som vann. Men det var ju kanske lite extra kul att
Magnus vann han har ju gjort störst framsteg. Han verkar så himla
mjuk och snäll den otroligt stora killen : )

Det var underbart att hämta hem gumman i Lördags. Hon blir så
himla glad när man kommer, ändå så skulle hon gärna stanna om
hon fick, men vi ville att hon skulle komma hem. Fattar inte hur man
levde innan henne. Det är allt man har!! Vi älskar henne så kroppen värker!
          

Här var hon bara 4 år! Puss darling!!

Ja igår så snöa det som bara den.....JAG VILL HA VÅR NU!!!  Är så otroligt trött på
snön. Men Julia och Kenth fick till en stor fin snögubbe igår. Så hon vill
nog ha vinter ett tag till om hon får välja  : )


Kolla kroppen hon fixade alldeles själv!



Här är det färdiga resultatet! Härligt STOR!

Jag kämpar vidare på min soppa jag. I dag är det 7:e dagen och jag
måste säga att det går riktigt bra. Ska väga mig i morron bitti, det blir
spännade. Nu luktar det riktigt gam ur munnen. Så keton fasen here i come!!

Ska städa en låda med lite papper nu innan jag hämtar gumman på dansen!
Ska ta och fara på spinning kl 17. Har faktiskt varit duktig att spinna
denna vecka. Har spunnit 4 ggr!!!

                     Kram

Kommentarer
Postat av: SaraW

4 ggr?? Bra!! =) kämpa på vi syns till veckan kram

2009-03-29 @ 15:05:11
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0