Lördag och Söndag

Men vilket väder det var i går. Helt kanoners!!

Jag är kontaktperson åt en jätte gullig
medelålders tjej sen snart 9 år tillbaka. Vi tog med Julia på en prommis med
åkmadrassen gick till backen i Tallnäs, sen vandra vi vidare. Avslutade med fika hemma.




Solen bara glittrade i snön...jag låter som en gammtant!

I dag Söndag har vi varit till Saga på 6 års kalas!


Kolla in tårtan!! Kalas fin och JÄTTE god med vit choklad mousse i stället för grädde.
Ja nu var ju chokladmoussen hemma gjord så man lär ju inte få den sååå god som den
här var. Men har man tårt Kerstin som Farmor så har man!


Här sitter gumman med födelsedagsbarnet!

Nu vet jag inte riktigt vad som händer under kvällen. Lite vanligt plock och
förberedande inför morron dagen. Jullan ska få följa med mig på jobbet i morron.
Kul tycker både hon och jag!

                                Vi hörs   Kram

Kommentarer
Postat av: SaraW

kul med kalas och ingen dålig tårta heller :)

2009-03-01 @ 19:50:05
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Nu har jag hittat till dig!

Roligt att ni kom idag :) Ja visst är den tårtan smarrig!

2009-03-01 @ 22:09:30
Postat av: Maja

Låter som ni haft det riktigt bra!

2009-03-02 @ 18:38:11
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0