Lite torka

Ja jag har lite blogg torka i dag. Har jobbat länge idag. Gulliga snälla Jenny
på jobbet lärde mig att finger virka (har kunnat det en gång i tiden).
Lärde gumman när jag kom hem, hon vart eld och lågor, oj oj  va hon tyckte det
va kul. Synd bara att vi inte har nå garn hemma. Man är ju inte direkt en
som har stickat i sitt liv. Så är det nån som har garn att skänka så tar vi
mer än GÄRNA emot.

Nu ska jag ta fram och fixa lite inför morron dagen. Tror skruttan ska få följa
med på jobbet?? Hon var på fritids i dag. Farmor hämtade tidigt.
Dom hade pimplat på skolan. Jätte kul ju!!



Nu ska jag gå och se lika söt ut som dom när jag sussar!!   Natti natti

Kommentarer
Postat av: Syrran

oj, jag beställer en tröja direkt med polokrage.

Har haft ont i huvudet hela dan och det blir bara värre, tröttsamt.

Kramar Eva

2009-03-04 @ 00:20:06
Postat av: Maria

Hihi...du vet att det är en sån hund vi har va ? Visst är dom helt bedårande ;-) Ha en härlig dag. Kram från Maria

2009-03-04 @ 09:08:59
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Cattis E

Vågar du ta med henne till alla "kusar"...Har bara drömt om sånt inatt...Bläää

2009-03-04 @ 09:25:42
Postat av: jenny

tack tack;) näe jag går till frisyr fixaren där på medborgarhuset,hon är kanon!!idag är jag ännu mer less på den där med hunden kan ja lova! messar dig nått senare så ska du få höra. kram jenny

2009-03-04 @ 19:38:25
Postat av: Maja

Men oj fingervirka. Hade helt glömt bort det...hur var det nu man gjorde?

2009-03-04 @ 21:41:34
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0