Yippie!!

Kasta mig på vågen i morse.....Åh vet ni det var -4,2. Känns helt amazing!!
Super skoj. Jag hade en klocka som mål på 7 kg, men efter lite överläggning
så blir det ett par örhängen som Ingrid gjort rooc.se Jätte fina.
Sen på -10 blir det äntligen klockan på ur & penn som jag sucktar efter.
Kände att jag måste ha nåt bra på -10 kg åh då blev det klockan!!

Nu har Kenth lånat hem en skoter så han och gumman är ute och prov åker nu.
Kul för skruttan.   

Jag ska fixa mig lite ska på smyckesparty hos kära "syrran".
Få se om jag hittar nåt fint.

      Kram vi hörs....... jag är sååå hiskelens glad för den här veckan så om ni bara visste!!!

Kommentarer
Postat av: Helena J

Jättebra!!!vilken viktnedgång bara på en vecka fortsätt nu i samma takt och ge inte upp utan kämpa på.....Kram

2009-01-28 @ 22:10:22
Postat av: Vicky

Grattis till ditt fina minus!! Kul. Smyckena var jätte fina :)

2009-01-29 @ 10:31:43
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0