Vända sig i solarium

Men vet ni vad jag precis gjort........Jo jag har varit och solat
med svärmor som är 69 år och aldrig har legat i ett solarium
i hela sitt liv.  
                                 
    
Vet ni vad den gulliga människan ropa när vi lagt
oss i varsin sol säng. - Ska man vända sig? -Nää ropade jag och skratta
för mig själv. Efter en stund ropa hon - Åh vad den låter ska den låta så?
- Ja skrek jag. Hon har ju inte den bästa hörseln så jag svara bara med
ja eller nej. Men när vi var klar tyckte hon att det var skönt och gärna solar igen!

Ja då har man klartat ännu en dag med soppa  Yes Yes Yes.

Nu lockar lets Dance                              Kram på er

Kommentarer
Postat av: Cattis E

Haha hon var ju för rolig! :-)

Och du är så gullig som tar med henne!

Pöss på dig vännen!

2009-01-10 @ 11:07:38
Postat av: Vicky

Hoppas att denna dagen gått bra för dig, den tredje dagen. Härligt att höra att du är laddat. Nu biter du ihop och fixar detta en gång för alla :) Själv håller jag på att fixa bort mina slutaröka kilon, även julkilon. Kanske 5-7 kg..eller nåt sånt gräsligt. Har iaf kommit igång med träningen igen. Första passet i onsdags. Tänkte spinna i morgon. Kanske vi syns. Kör hårt!!

2009-01-10 @ 22:26:40
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0