Lusen utbytt mot feber

Ja som sagt nu är lusen borta men då kom febern som ett
brev på posten. Tror jag blir tokig på detta. Nu blir jag och skruttan
hemma i morron till att börja med.

Men vi har alla fall haft super mysigt i helgen. Fredag till lördag sov skruttan
och jag hos Mamma hennes sambo (Letta) har gjort en knä operation så han
ligger på sjukhuset. Vi hade en super mysig kväll.


Här har gumman bäddat in Momma i en massa filtar. Julia lekte Mamma och Momma
var en liten bäbis. Ja dom hade jätte skoj!

På lördag for vi en liten sväng till Birsta sen till Letta på sjukhuset. Julia tyckte det
var spännade där. Hon ville till och med sova över. Vi fick nästan övertala henne
att följa med hem.

Efter visiten på sjukhuset följde Mamma med oss hem. Vi bjöd även hit Farmor
på middag. Hade en till super mysig kväll. Vi satt nästan hela kvällen
på Julias rum och spela buzz. Vi höll på att skratta på oss.

Tack super Mamma för en kalas helg! Vi har verkligen haft mysigt. Vi Älskar Dig!

Vi spelade lite spel i dag oxså. Jag skjutsade hem Mamma vid 15 tiden for in en snabbis
på Birsta för att lämna tebax en kofta, sen på Ica maxi.

När jag sen kom hem var Mats och Heikki här och gratta Kenth. Han fick ett par
string kalsonger och en liten hantel för snoppas........
Oj oj tänk när man får se han i dom kallingarna, jag då A-C kanske man vill ha lite
snabb hångel i soffan.....

Oj oj oj jag skrattar för mig själv. Känner att det är dax att sussa lite nu.

Men fyyy vet ni vad jag måste berätta......Min älsklingshund Affe ska avlivas i morron.
Han har blivit sjuk plus att han har fel i höftlederna. han är 11 år.
Heikki berättade det när han var här i kväll. Jag blev ju naturligtvis jätte lessen.


Jag gillar den hunden sååå otroligt mycket. Det är framför allt för att han påminner om
Lotta. En golden som vi hade hon blev sjuk och vi fick ta bort april 02. Samma år som
lill skruttan föddes. Fyy va jag var lessen.....Tänker på henne JÄTTE ofta.
Tänk att man kan blir så förtjust i en liten fyrbent krabat.

Nu ska jag krypa ner med mina älskligar.   Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Cattis E

Hej! Jasså ni är oxå sjuka där hemma, jag har tre förkylda här, med lite variation på febern...



Julia ser så charmig ut utan gaddar! Känner nästan inte igen henne utan tänder och så kort hår! :-)



Varför tar inte du och skaffar en liten golden valp? Du som ändå alltid är ute och går? Kramis



2009-01-19 @ 11:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0