Yes är på g igen!!

Ja sist jag skrev gick allt åt h-ete. Vet inte vad som hänt sen dess. Fick nån
sorts ny laddning. Den 21/1 började jag på helfart igen!
Kan ni tänka er va?? I dag är jag på dag 4 och det har gått riktigt riktigt bra.
Har verkligen utsatt mig för frestelser oxså. I torsdags hade jag partylite
och innan alla gästerna kom bakade jag chokladmuffins med chokladbitar i som
jag ÄÄÄLskar! Men provsmakade inte nåt inte ens smeten som är så god.

Kul att det kom så mycket folk på partyt. Nu ska jag välja nåt fint ur katalogen....
Har inte riktigt bestämt mig än. När jag hade partylite for Kenth och köpte
2 gitarrer till Guitar Hero. Ja jag kan bara säga att Julia älskar det ja och han med för den delen!


Har även varit på långprommisar och på spinning. Har bestämt att jag ska spinna
1-3 ggr/veckan och gå promenad 2 ggr/veckan.

I dag hade stora älsklingen ont i halsen så jag och skruttan tog med en kompis till
henne och gick bort till pulkbacken! Där hade dom super skoj men det blåste bra.
      

När vi kom hem for jag och svärmor ner till Timrå och sola.....Jätte skönt när man var så frysen.
Hem och tog en välbehövlig dusch sen bakade jag och skruttan en kladdkaka! Jag blev ju
naturligtvis lika sugen på den, men även den lät jag bli....Bra va?

Tycker att mina arbetskamrater Monika och Anne-Charlotte är så himla gulliga och
kollar ofta av hur det går för mig. Jag har skrivit lite delmål och hur jag har bestämt ,på
ett papper för mig själv. Dom är gullig och kollar av de åh.

Nää nu kom svärmor ska ta och bjuda henne på kaffe och kladdkaka nu, vi ska se
körslagen tillsammans.

                                        Kram på er tills nästa gång

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååå men tusan vad duktig du är. Här går'e åt skogen med chipskvällar och dyl. =( Men men, det ä' bar' å' kom' igen HAHA. Hoppas du haft (har) en msyig helg. Kram från Maria

2009-01-25 @ 10:40:11
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Cattis E

Ge sjutton i att baka tokfia!!

2009-01-25 @ 14:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0