Invägning i morron bitti

Ja i morron är det 1 vecka på helfart! Yes jag har äntligen lyckats ta
mig igenom dom värsta dagarna. Det är alltid dom 2-4 första.

I morron bitti blir det vägning....Spännande!!

I går var jag och "syrran" på 1 timmes spinning med Anette som instruktör
det var ett kanon pass med kalas musik. Sen följde hon med hem vi surra
surra och surra om allt mellan himmel och jord (som vanligt). Nu har vi en resa
neråt med vikten tillsammans och fler oxså med oss som SKA klara detta!

Våren kommer smygande med storm steg.....Då ska jag vara betydligt mindre.

Nu har jag suttit och fixat och grejjat med både oriflame och partylite. Har fortfarande bara
bestämt mig för en grej på partylite, sen blir det presentkort. Lite ljus såklart.
Hittade tyvärr ingen bild men det är ett vägglampett par.......Super fint!!

Ska ta och krypa ner nu så det blir morron nån gång så man får kliva på vågen.
                                     
Hoppas jag inte blir besviken bara...men det kan jag ju inte bli...nåt måste ju ha hänt på en vecka.....eller hur?

Nu är det dax att sussa......Börjar 6,30 i morron

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vad skönt att du klarat hela veckan! Grattis till dig. Hoppas på ett bra resultat nu oxå då. Klarar du av att bara väga dig en gång i veckan? Själv är jag en varje dag vägare.

2009-01-28 @ 06:55:13
URL: http://vickenickans.bloggsite.se
Postat av: Monika

Vad fantastiskt kul och läsa att du fixat en hel vecka. BRAVO HIPP HURRA för dig. Det ska bli spännande att läsa hur det gick. Storleken på siffran efter mínustecknet är inte så betydelsefull som att du fixat en HEL VECKA!!!!!!!!! Nu är du på väg grattis!

2009-01-28 @ 14:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0