Oj va fint!

Ja jag har nästan precis kommit hem från smyckes partyt......

Men gudarna sååå mycket fint...hade kollat på hennes hemsida,
men jag kan säga att det går inte att kolla där man måste se det i
verkligheten...... Det är en jätte gullig tjej som heter Åsa som gör
smyckena. Sidan heter alti.se
Jag ska ha ett party längre fram i vår, då MÅSTE du komma!!

Här är lite bilder från en super trevlig kväll

Här är lite smycken från ett av borden!



En bild på Åsa som tillverkar dom underbara smyckena




Lite dålig och suddig bild på det jag köpte. Örhängen för 125 och armband för 135 kr.
Hon gjorde om armbandet så det blev bra för mig.....Flytta och bytte ut några berlocker.
Jag blev jätte jätte nöjd!

Ja ni det var ett party som verkligen var värt att gå på!!

Nu ska jag fixa lite inför i morron.....  Natti på er

Kommentarer
Postat av: Helena J

Jättebra!!!! vilken viktnedgång på så kort tid, fortsätt å kämpa på....kram

2009-01-28 @ 22:12:47
Postat av: Monika

Vilka fina smycken hon ser ut att göra, kan förstå att du handlade. Men vilken kanon start på din första vecka!!!! Jag kan förstå ditt välbefinnande just nu, håll kvar den känslan och kämpa på en vecka till. Kram M

2009-01-29 @ 07:22:39
Postat av: Cattis E

Hej!

Vad kul att det händer så mkt på bara en vecka! Då måste du bli rejält peppad! Go girl!

Hoppas du kommer på tjejfesten! Kram kram

2009-01-29 @ 14:21:01
Postat av: Anonym

ÅH vilka smycken! F I N A , Och jätte fin blogg du har! :)

/ Sara

2009-01-29 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0