F-n d-ar h-ete

Åh vilken down period jag är i nu........
Tror allvarligt att grejjerna är på väg.....
Det är ju ingen ursäkt men försöker hitta vad det
är som gör det så jobbigt just nu.

Det går f-n så mycket bättre att jobba.
Tänk Monika på jobbet som det går som hejsan för.
Undra om det är för att hon begränsar sin sopp period
till 10 dar. Då kanske man vet att man orkar hålla ut.....
Hon är så himla duktig!

Ja jag vet inte om jag ska äta 1 g/v eller 2 ggr/ veckan???


ÅÅÅHHH jag önskar att jag vägde 25 kg mindre......
Ska det va så d-la svårt att gå ner??
Näää så svårt kan det inte vara. Nu MÅSTE det bli skärpning!
Va jag gnäller.....Ja jag vet, men det är JOBBIGT nu.

                             Ursäkta mina svordommar     Kram

Kommentarer
Postat av: Cattis E

Du får inte tänka! Hitta på något hela tiden!!! Kämpa...

2009-01-15 @ 08:52:20
Postat av: Hilde

ÅÅå kan förstå att det är jobbigt, men har du försökt sätta upp del mål, du får inte tänka så mycket, inte tänk "dina 25" kg....Det viktigaste är att du mår bra i din viktnergång, gör du inte det är det svårare att gå ner, hitta din motivation som du hade innan du fortsätter, är det "rätt" sätt att gå ner på, enbart soppor?

Det finns så många sätt att gå ner i vikt gumman, jag hade inte klarat det.



Sköt om hela dig gumman, hoppas vi kan svettas tillsammans snart igen...



kram från lille Trille i Stavreviken

2009-01-15 @ 16:33:33
Postat av: Maria

Hej och tack för lyckönskningarna. Ja på lördag smäller det, då slås dörrarna upp och jag är så spänd =) Hörru ang. bantningen....asså jag om nån vet precis hur det är. Önskar oxå att jag vägde 25 kg mindre, helst utan att behöva göra nått. Nu tycker jag dock att min "metod" funkar ganska bra. Äter förståndigt och har en "fridag" i veckan. Blir iofs inga snabba resultat som jag egentligen skulle önska, men å andra sidan kanske det blir bestående på lång sikt. Om jag så går ner 1-2 kg i månaden blir jag nöjd, för tillslut, även om det tar lång tid så lär man ju bli lite smalare. Skulle ALDRIG stå ut med bara soppor så du gör det ändå bra, men tänk på att du INTE ska ha dåligt samvete om du börjar äta. Stor kram från Maria

2009-01-15 @ 16:46:06
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0