Duktig!!

Jag är så duktig.....Får man skriva så? Ja det får man.
För en gång skull så tycker jag att jag är det.
Är nu på min 5:e dag på helfart! Har bestämt att köra
tills jag är nere på den vikt jag var förra svängen jag ballade
ur. När jag kommit dit får jag se om jag orkar mer på helfart eller
om jag kör en egen variant i mål. För i mål ska jag!!

Har promenerat i helgen och även spunnit i dag, dock bara
30 minuter. Men dom 30 min var otroligt tuff!!

Julia var på badhuset och myste i går igen. Kenth hade med en
kompis och hans son. Dom hade haft såå mysigt. Hade avslutat på
Mc Donalds. I dag har dom varit i pulkbacken. Morfar följde med. 
Det blev ju så klart en hit! Sen hjälpte han henne att städa ut
julen i hennes rum.

Nåt mer som känns otroligt bra är att jag har fått bort julen.
Tänk det är alltid lika roligt att plocka fram, men även lika
roligt att plocka undan. Allt känns så rent och snyggt!
Det ska bara bäras upp på vinden i morron, sen finns inte
ett spår kvar.

Nää nu ska jag gå och känna på kudden!!    Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Maria

Ojojoj vad duktig du är. Att du orkar och klarar bara soppor.Imponerande. Själv kör jag med LCHF så gott det går och aningens sunt förnuft (har man det tro ?) HAHA. Ha en fin dag, Kram från Maria

2009-01-12 @ 10:02:21
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Cattis E

Du ÄR duktig gumman! Syns imorgon! KRAM

2009-01-12 @ 11:02:01
Postat av: Hilde

Hej Gumman!



Tycker du är superduktig jag, hade aldrig klarat av detta med soppor. De 30 minuterna som man spinner på etic kan vara grymma, så det är inte bara bara...

Vi syns..

kramiz Hilde

2009-01-12 @ 11:02:02
Postat av: Ylva

Men vad är det jag hör!!!

Har Du börjat på helfart igen!!

Kanoners!! Kämpa på nu och DU!! det är helt ok att komma till mig om du behöver stöd och hjälp och pepp och ja du vet ju hur jag är, det är både ris och ros där ler



Ha det gott!!



Hör av Dig om Du vill gå någon promis någon dag/kväll eller nåt!



Kramis Ylva

2009-01-12 @ 15:57:15
Postat av: Vicky

Härligt!! Klart du får säga att du är duktig, för du är duktig. Kämpa på!! Åsså går du till Ylva och gnäller då det blir tufft:)

2009-01-13 @ 13:20:55
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0