09 01 04

Ja jag kan ju berätta att lill gumman blev glad i går
när hon kom hem från badhuset när hon hörde att
Regina var på väg hit. Hon hade även haft SUPER skoj
på badet!

Regina och hon hade så himla kul man märke inte av dom.
                           

Jag Kenth Ingemar och farmor hade en lugn mysig lördag kväll.
Jag och Farmor har fått dille på yatzy. Både vanlig och Maxi yatzy.

På kvällen hade brudarna svårt att komma ner i varv. Dom var hungrig
törstig kissnödig. Ja det dom kunde komma på så dom inte skulle
behöva sova.
                   
             Bus tjejerna               Tro det eller ej....Så här såg den inte ut förrän 01,30

Som tur var så sov dom till 10 i morse. Men kul har dom haft.

Här kommer lite bilder på mina ord språk som jag lovat visa för
längesen. Det var bra Jennie att du påminde mig.

Den här sitter ovanför dörr öppningen till tv rummet


På väggen i köket


Ja på badrums dörren så klart


Och slutligen på Julia dörr

Visst är det fint? Det är en tjej som har en firma i Skåne som har JÄTTE bra
priser och super snabb leverans. vinyldekor. se
Rekomenderas varmt!

Nää nu är det dax för lite äppel paj som jag just gjort!

Vi hörs   Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0