Vår Lördag

Nu håller jag på att göra mig redo för att följa med Farmor till
Kovland för att kolla på en keyboard hon hittat på blocket.


Hoppas hon ser lika glad ut när vi kommer dit och att den är fin, så hon kan köpa den.
Sen ska vi på affären vi har bjudit hem henne i kväll på middag och för att
se melodifestivalen med oss. Vi ska även sola när vi är i Timrå (hoppas jag, har inte
frågat henne än).

Kenth och Julia är på väg på en skoter tur...hon har längtat och längtat och längtat!!


Jag ska äta med motta idag eller i dag jag menar hädanefter.
Jag har en tjej jag ska maila lite frågor till om XV. Hon har
gått ner 37 kg och hållit det i 2 år. Tänkte kolla lite hur hon lever och äter i dag!

Nu ska jag göra mig klar.

Monika I miss you too!!

Kram och trevlig lördag på er allihop!!

Kommentarer
Postat av: SaraW

Julia ser verkligen ut att trivas på skotern!! =)

va skönt att sola! måste iväg nått jag också :) syns till veckan!! pöss

2009-02-21 @ 19:51:45
URL: http://sarawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0