Utmaning

Jag fick en utmaning utav Sara


Regler: Lista 5 saker du inte kan vara utan och ge vidare utmaningen till 5 bloggvänner.
Utan någon speciell ordning

1. Min familj

2. Vänner

3. Pengar

4. Min bil

5. Mobilen


Jag ger utmaningen vidare till: 

Eva (syrran) Maria, Maja, Jenny (bängling) och Vicky

Åh mina gulliga vänner TACK för alla kommentarer ni skriver.
Ja detta med soppa är INTE lätt vill jag lova. Man får ju ångra ihjäl
sig att man inte gjorde detta klart när man var på g. Alltså när man 
började där inne på xtravaganza. Men det är väl bara att kämpa på.

Jag säger som Anne-Charlotte.....- Huvudsaken man blir klar nångång
sen får vi se när??  Ja det låter ju vettigt.

Nu ska jag och gumman ta och gå ut en liten sväng. Kenth är på skotertur
med några grabbar. 

Vi hörs snart......... Ni ska veta att ni betyder mycket för mig..... Kram

 


Kommentarer
Postat av: Saraa

När jag fick den av mikka så stog det utmärkelse? =)

2009-02-07 @ 18:20:12
URL: http://sarawik.blogg.se/
Postat av: Mamma

En liten tugga gör väl inte så mycket Jag har spårat ur ihelgen Nya tag på måndag.Puss o kram mamma

2009-02-08 @ 10:34:16
Postat av: Monika

Jagg tycker att du är super som kämpar på men jag kan inte bestämma vilken form som bör uppmuntras, soppa eller äta. Känn efter inom dig vad som är det bästa för dig just nu och låt det ta den tid det tar för att nå ditt mål.

2009-02-08 @ 13:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0