Utmaning

Åh va många kommentarer från er! Kul att ni gillade mitt röda hår.
Känns faktiskt ganska kul att få poppa till sig lite.

Fick en utmaning för ett tag sen, sorry Maria att det dröjde så med svaret men här
kommer det äntligen.

Jag har blivit utmanade av Maria
Utmaningen går ut på att man ska skriva ner fem OGODA eller äckliga maträtter..
Men först ska man ta utmanarens rätter och kommentera om man skulle äta nån av dem och vad man tycker om dem...


Så här kommer Marias ogoda maträtter, som JAG då kommenterar:

1. Skaldjur Fyy det är nåt jag inte äter
2. Lever urkas va vidrigt äter bara leverpastej
3. Blodpudding Gott med hallonsylt till, gärna bacon oxså
4. Ål Låter slemmigt och äckligt
5. Rökt älghjärta Hjärta kan man ju inte stoppa i munnen

Här kommer då MINA ogoda maträtter:
1. Bläckfisk Skulle abolut inte vilja stoppa det i mun.
2. Sur strömming Lukta Apa smakar förmodligen det oxså.
3. Sill Slemmig mat
4. Grisfötter Aldrig smakat vill inte det heller
5. Lever Fyy va vidrigt


Och nu ska 5 utmande bloggare kopiera mina ogoda maträtter, kommentera dem och sen skriva dit sina egna 5 ogoda och berätta varför de avstår från dem.( hängde ni med?)

Jag utmanar er som känner att ni har lust!

Just nu har Julia en av sina bästa kompisar här från förskoletiden (Regina).
Dom leker och leker är härligt att höra på dom.

Jag ska ta och dra fran snabel draken. Pappa ringde han skulle komma på
ett besök snart. Kanske det blir en liten semla??

Vi hörs snart    Kram


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha gud så mycket äcklig mat det finns...

Tur att det finns så mycket gott också:)

Jag har lagt in en länk i min blogg till dej hoppas det är ok?

2009-02-26 @ 15:50:56
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0