Upp o ner

Go kväll!

Ett litet kort inlägg klockan är alldeles för mycket.

Ja soppan den funkar vissa dar och vissa inte. Känner mig
värdigt sur på xtravaganza tycker det är sååå struligt där.
Har pratat med nån ansvarig i dag. Jag tycker aldrig dom har soppa
hemma. Ringde och klaga rejält i dag....Får se vart det leder.

Jobbade till 16,30 sen hade vi möte 17-19. Träffade Vicky där, kändes kul
att träffas synd att man inte hade mer tid, kände att man skulle vilja surrat
en stund.......

När jag kom hem kom Ylva hit vi satt o surra halva kvällen. Kul att få
prata av sig lite. Det tror jag alltid man har behov av som tjej.

Nu ska jag natta.....  Kram

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tur du har Ylva :) Du får höra med henne så kan du ta mitt nummer och du behöver surra av dig :) Kör nu!!

2009-02-11 @ 10:51:14
URL: http://vickenickans.bloggsite.se
Postat av: Eva

Vi måste bestämma en myskväll med film lite naglar och massor av surr.

Saknar dig lill puppan

Syrran

2009-02-12 @ 14:26:56
Postat av: Anna

Kram på er där på Sörbergevägen! Trevlig helg!

/ Anna E

2009-02-13 @ 13:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0