Trött och seg

Jag är så trött och slut när jag kommer hem från jobbet.
Vet inte vad det är?? Ska göra mig klar tidigt i kväll och lägga mig
och glutta på tv:n i sängen.


Känner mig som kissen här.

I går hämta Mamma och Letta skruttan på skolan, det var populärt
kan jag lova! Dom stannade kvar här på middag.....Mysigt...

Det har tyvärr inte blivit nå spinning den här veckan är nog för att
jag känner mig knepig. Hoppas på nya tag till veckan.

Nu ska jag borsta tänderna på gumman, dax för henne att sova nu!

              Vi hörs  Kram på er


Kommentarer
Postat av: Milla

Men tjenare! Ja men se där, världen är liten :D Hoppas allt är bra! Kram

2009-02-26 @ 21:10:08
Postat av: Hilde

Ingen sinning på mig heller idag... mår mysko.... Har helt klart en infektion i kroppen.

Trevlig helg,,,,



Kram

2009-02-27 @ 15:40:52
Postat av: Hilde

Haha... "sinning" där ser man hur slut jag är i huvudet.... SPINNING var det.

2009-02-27 @ 15:42:25
Postat av: Maja

Fredagssjuka kanske....både jag och sambon brukar vara helt slut på fredagkvällarna. Ungarna tycker att vi är huuur tråkiga som helst:)

Trevlig helg!

2009-02-27 @ 21:31:25
URL: http://trebarnsmamman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0