Sur på xtravaganza

Go kväll på er!

Efter jobbet i dag hämtade jag gumman på skolan sen brassa vi
mot stan. Kolla vilken bild jag tog på henne!


Var ju bara tvungen att göra bilden STOR!  Kolla in tänderna och tungan...Vilken pingla va?

Vi mötte upp gull momma på stan......Kollade runt lite. Julia är väldigt intresserad av smink nu.


När vi var klar gick vi på Xtravaganza. Där blev jag lite lätt hetsig. Jag dricker
bara choklad och då blir jag förbannat sur om det är HELT slut.
Det får inte ta slut där.....Dom är så himla dyr med allt så jag tycker att
dom borde ligga med ett JÄTTE lager. Tydligen är choklad populärt men det
har ingen betydelse.....Det är ju bara ännu en anledning att ligga i lager.
Eller har jag fel?  Jaja chefen skulle ringa mig och vi skulle se hur vi kunde lösa
det. Jag vill INTE åka till stan en extra gång för att handla.

När jag var på väg hem kom jag på att min gulliga granne Ylva kanske har
lite soppa jag kan låna...Åh vilken tur jag hade fick låna 10 påsar av henne.
Jag köpte blåbär idag måste ju köpa nåt så jag kan äta. Men nu har jag ju
lite choklad. Tack Ylva!

Jaja vi for till Birsta sen där hämta älsklingen upp gumman, så jag och Momma
kunde handla vidare. Jag köpte JÄTTE fina vår skor på euroskor och en JÄTTE fin
vår jacka på cubus. Kul hoppas våren kommer i morron.......

Är sååå himla trött ska borsta mina gaddar nu och sova. Har ju sovit som
en apa i natt med denna maskin som pumpat upp hela tiden (blodtrycksmakapären)

I morron är det dax för vägning..... Skriver i morron kväll...  Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej förresten! nu har ja hittat till dig oxå..

Bilden var ju helshysst... :)hihi

2009-02-04 @ 07:56:26
URL: http://vironica.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har det gått bra idag dvs. med soppan

2009-02-08 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0