Mysig dag

Glömde skriva förrut att det blev ingen Larz Kristerz i går.
Fick inte med mig "syrran", vi satsar på Scotts i stället.

Har haft en mysig dag med svärmor i dag. Hon köpte keyboarden vi
var till Kovland och tittade på. Nu blir det klinka av!

Gumman hon åkte skoter hela dan, dom hade haft jätte skoj!


Vi har bestämt oss för att ta en kanin unge efter vår älskade Stampe.
Vi ska fara och hälsa på den så fort vi kan. Kanske i morron???

Har sett melodifestivalen i kväll.....Tyckte det va så där....Men vilken
fin låt Molly sjöng....

Nu ska jag krypa till kojs....Är dödens trött i kväll.  Älsklingen ska se lite tv.
Jag kryper ner med gumman jag!

                          Natti

Kommentarer
Postat av: Hilde

Vilken härlig svärmor du har... skönt att ha någon så nära och som är så gullig.... Jag gillar starkt min svärmor också men hon bor typ 70 mil bort... och mamma 100 mil...

Hoppas ni ska gilla Stampes barn, vilken tur ändå att han hann bli pappa...

Trevlig dag. Kramizz

2009-02-22 @ 08:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0