Fusk helg

Ja du Vicky det är nog bara du som lyckas med denna helg.
Jag får satsa på nästa. har faktiskt bestämt mig för att äta i morron
på alla  ans dag!  Dumt kanske. Jag får nog be
Ylva om numret till dig Vicky så jag kan ringa dig till veckan.

Ja annars är allt bara fint. Lill gumman är hos Momma och Letta hon har
sovit där sen i går. Jag håller på att helg städa lite innan jag ska på
spinning. Efter det ska jag träffa svärmor vi ska sola i Vivsta. Härligt!

Trevlig helg jag ska städa på lite nu    Kram

Kommentarer
Postat av: Cattis E

Ät och njut...men VRÄK inte! Haha..skoja bara! Kram kram till alla hjärtans dag! Och pööss å!

2009-02-13 @ 14:45:51
Postat av: Vicky

Hmm vet inte vad jag ska tycka om detta. Det är ju så här du inte kommer komma i mål. Hårt men sant, tyvärr. Jag hade i början av veckan oxå funderingar på å äta för det är alla hjärtans. Men sen så tänker jag...vadå alla hjärtans?? Det är ju bara en dålig ursäkt för å äta. Å början leta ursäkter ja då finns ju oändligt många. Då kommer det aldrig bli klart. Nää nu ska jag köra så det ryker så jag blir klar nån gång. För hur många alla hjärtasdagar kommer det inte. Flera år framåt. Jag vet inte hur det är med dig men det är iaf tack vare mina "ursäkter" att äta som jag blev tjock. Finns alltid en ursäkt. Samma som att mina slutaröka kilon heter slutarökakilon. För att det är en ursäkt för att äta en massa onyttigt och överäta. Så funkar jag iaf. Nu känner jag att jag sagt mitt och det är min syn på det hela. :) Vad du än väljer så är det rätt för dig...

2009-02-13 @ 15:17:03
URL: http://vickenickans.bloggsite.se
Postat av: jenny

HEJ HEJ HAR LITE BILDER JAG TÄNKTE MAILA DIG:) VAD HAR DU FÖR MAILADRESS? DU KAN SMSA DEN OM DU VILL ELLER NÅTT;)

jag tycker iaf du ska äta gott och njuta på alla hjärtans dag! vi ska på bitline å äta tacobuffe:)

kram jenny

2009-02-13 @ 15:48:06
Postat av: jenny

japp det är jag som skrivit till dig;) vi har knäppt kort på stampe idag:)

2009-02-13 @ 20:56:51
Postat av: Maria

Hej ! Tycker du gör alldeles rätt som äter idag. Jag tänker oxå äta annat än grönsaker idag. Tycker man har all anledning att fira en speciell dag, även om det innebär extra kalorier. Jag ÄLSKAR verkligen god mat och tycker att det nästan är lika med dödsstraff att inte få unna sig emellanåt. Men så är man ju en tjockis oxå ;-) Men bara man håller det till EN dag. I morgon blir'e nyttig igen, det lovar jag. Hoppas det går bra för dig med. Ha en riktigt mysig dag. Kram från Maria

2009-02-14 @ 10:54:19
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0