Förkylning

Ja då var det förkylning här då. Men i dag mår gumman bättre
så hon får gå på skolan i morron. När jag ringde och
sjukanmälde henne i går sa dom -Jaha har hon magsjuka?
Fyy blää då går tydligen det nu oxså. Men det vill
vi INTE ha.

Glömde skriva i går att skruttan hade namnsdag hon fick
en liten present och kladdkaka....Mums

GRATTIS hjärta i efterskott! 
Härlig sommarbild va? Man börjar längta lite nu till värmen tycker jag.

Är så less less och åter less på snön nu.

Jag har ju börjat på min berömda helfart igen ett tag framöver har inget 
bestämt mål utan får se hur länge det går.

                     Kram

Kommentarer
Postat av: Vicky

Gah. Vad har jag sagt?? Du måste ha ett mål!! Bestäm dig nu och kör :)

2009-02-17 @ 21:58:48
URL: http://vickenickans.bloggsite.se
Postat av: Hoppas att lillgumman inte har fått magsjuka

2009-02-18 @ 13:25:24
Postat av: Mamma

Jag har fortfarande magsjuka

2009-02-19 @ 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0