Pann dunk

HÄRLIGT med fredag igen. Det var så himla UNDERBART att lill gumman
kom hem i dag. Kenth for och hämta henne efter jobbet. Jag hann på ett
otroligt jobbigt spinning pass innan dom kom hem. Träna så jag fick
tamme sjutton huvudvärk.......Normalt???  Nja....

Det är inte kul att vara utan Jullan i flera dar i sträck.

I går skulle jag till tandis....åh vet ni....Inget hål, jag var så himla lycklig
för det, eftersom jag har lite tandläkar skräck : (

När jag for hem köpte jag en veckas ranson soppa sen gjorde jag en sväng in
på Birsta. Vet ni vad som hände där.....jo det första jag såg när jag klev in genom dörren
var Julia och Mamma. Både hon och jag blev överlycklig. Hade ingen aning om
att dom oxså var där??!!  Såna överraskningar är inte illa.

Nu har jag poppat popcorn till talang. Det är ett lite små mysigt program.....
                                      
Jag får väl lukta på dom och njuta jag. Nu är det allvar med soppan i gen : )

I morron ska vi till Susanne och hälsa på lill bäsen Angelina. Härligt att
få snusa lite på en bäbis : )

Nu ska jag mysa med familjen i kväll. Hoppas ni oxså får en mysig kväll!!

                          Kram

Kommentarer
Postat av: jenny

hej hej idag så fick vi sära på kaninerna här uppe för dom börjar nog bli könsmogen verkar det som;)

Så då är dom nog leveransklara oxå,ni får komma och hämta en när ni vill:) dom sitter i olika burar nu så det är ingen brådska!! kram jenny

2009-04-18 @ 16:52:45
URL: http://jennyibangling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0